fredag 26. oktober 2007

Vintertid




Nå er høsten her for alvor. Da jeg startet bilen i morges, kunne den varsle med: "Ice alert!" Jøss det var ikke dårlig hva den bilen vet! Jeg hadde heldigvis vært på loftet i går og hentet min varme jakke, den tok jeg på meg før jeg våget meg ut i den kalde morgentåka.


I morgen natt stiller vi klokka i retning St Hans. Jeg lærte den regelen for et par år siden og sender en takk til den personen som gjorde det hele så klart for meg etter år med forvirring. Alltid mot årets St Hans. Dvs tilbake om høsten. Godt med en sånn regel.



2 kommentarer:

Angel sa...

Anette..thanks for commenting on my blog! I like your pictures...maybe we can communicate through the pictures, huh?

I was checking my sitemeter and wondered who was reading me in Norway!!!!

Anette sa...

So you can actually see who's reading your blog, or at least where from? I didn't know that.
I'll write in english every now and then, I think. My husband is from UK so I have kind of a link to England.

As I said I really enjoy your blog!